De bril als ultiem imago-accessoire
Continue van invloed De bril komt vaak ter sprake tijdens onze workshops en trainingen. Is een bril nu wel of juist niet geschikt voor mij? Welke vorm of…
Wat trek ik aan vandaag? Het is iets dat ik keer op keer hoor, ook van hoogopgeleide professionals met leidinggevende functies: elke ochtend opnieuw voor de kast staan en in de stress schieten. Niet omdat er niets hangt, maar juist omdat ze een kast vol losse items hebben, zonder samenhang. De oplossing? Een strategic style capsule: een zorgvuldig gekozen basis van neutrale, stijlvolle en passende items die altijd werken en die je makkelijk kunt combineren. Losse items zonder strategie Veel vrouwen kopen hun garderobe ad hoc: een blouse hier, een jurk daar, een blazer in de uitverkoop. Daardoor ontstaat er geen consistent geheel, maar een verzameling losse items. Het fundament ontbreekt. Wat ik vaak hoor: “Ik vind het saai om basics te kopen, dus ik kies liever opvallende items.” Daarom mijn advies: vervang het woord basics door fundamentals. Bouwstenen van je visuele communicatie Het woord basics klinkt alsof het gaat…
Continue van invloed De bril komt vaak ter sprake tijdens onze workshops en trainingen. Is een bril nu wel of juist niet geschikt voor mij? Welke vorm of…
Ultieme outfit Stel je voor dat je een kostuumontwerper bent en je moet de ultieme outfit samenstellen voor jouw karakter. Hoe pak je dat aan? Jouw leven is…
Meer dan de helft van de aankopen die in de uitverkoop wordt gedaan, is een impulsaankoop waarvan je achteraf spijt hebt. Laat je niet verleiden tot aankopen die…
Digitale visitekaartje In deze tijd van digitalisering en thuiswerken is online dé plek om zichtbaar te zijn. Zie het als jouw digitale visitekaartje, waarop je alle ruimte hebt…
Hoe kom je over Tegenover mij zit een zakenman met een succesvolle carrière. Zowel zakelijk als privé gaat het hem voor de wind. Hij staat dagelijks voor grote…
Het gaat om de inhoud Ben jij ervan overtuigd dat met keihard werken succes vanzelf volgt? Dit is echt een heel groot misverstand. Promoties en interessante projecten worden…